Басты » Жұмыс бағыты - Тәрбие жұмысы
Жұмыс бағыты - Тәрбие жұмысы
2022-2023 ЖЫЛҒЫ ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Ай
|
ДС 1-10 сыныптардың ҚР әнұранын орындауы
|
СС
|
СР
|
БС
|
ЖМ
|
1 апта
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
Салауатты өмір салты, денешынықтыру тәрбиесі
|
Рухани –адамгершілік
тәрбие
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
|
2 апта
|
Ұлттық тәрбие
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
|
Ұлттық тәрбие
|
Салауатты өмір салты, денешынықтыру тәрбиесі
|
Отбасылық тәрбие
|
3 апта
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие
|
Салауатты өмір салты, денешынықтыру тәрбиесі
|
Отбасылық тәрбие
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
|
4 апта
|
Ұлттық тәрбие
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
|
Рухани –адамгершілік
тәрбиелеу
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие,
құқықтық тәрбие
|
Отбасылық тәрбие
|
Адамгершілік патриоттық, құқықтық, мәдениетке тәрбиелеу
- адам құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін құрметтеуге тәрбиелеу;
- Отанға, Қазақстан Республикасының халықтарына, өзінің кіші отанына деген сүйіспеншілік туралы құндылық түсініктерін қалыптастыру;
- "Құқықтық жүйе және құқықтық мемлекет", "Азаматтық қоғам", "Бостандық және жауапкершілік" этикалық категориялары туралы, "Ар-намыс", "Ар-ождан", "Парыз", "Әділеттілік", "Сенім" және т. б. дүниетанымдық ұғымдар туралы ұғымдардың құндылығы мен мазмұнын игеру.
- Отанға, отандастарға, отбасына қарым-қатынас контексінде борыш, ар-намыс және абырой туралы адамгершілік түсініктерді дамыту;
- білім алушыларда Қазақстанның мәдени-тарихи мұрасының құндылықтары туралы түсінік қалыптастыру, қазақ халқының ұлттық батырлары мен мәдени өкілдіктеріне құрметпен қарау,
- білім алушыларда отбасы туралы, Отбасылық құндылықтар, дәстүрлер, отбасылық өмір мәдениеті туралы құнды түсініктерді қалыптастыру;
- білім алушылардың отбасылық қарым-қатынас этикасы мен психологиясы саласында білімдерін қалыптастыру.
- білім алушыларда құқықтық мәдениетті, негізгі құқықтар мен міндеттер туралы, Демократия қағидаттары туралы, Адам құқықтары мен жеке бас бостандығына құрмет туралы түсініктерді қалыптастыру;
- мектепте, тұрмыста, демалыста қауіпсіздік дағдыларын дамыту және қауіпсіз ортаны қалыптастыру; ақпараттық қауіпсіздік туралы, девиантты және делинквентті мінез-құлық туралы, жекелеген жастар субмәдениеттерінің жас адамдардың қауіпсіздігіне әсері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу
Рухани –адамгершілікке тәрбиелеу
- білім алушыларда мораль туралы, этиканың негізгі ұғымдары (жақсылық пен жамандық, ақиқат пен өтірік, өмірдің мәні мен құндылығы, әділеттілік, мейірімділік, адамгершілік таңдау мәселесі, абырой, махаббат және т. б.) туралы құнды түсініктерді қалыптастыру.
- Қазақстан халықтарының рухани құндылықтары туралы, ұлттық мәдениеттердің даму тарихы мен өзара әрекеттестігі туралы түсінік қалыптастыру ;
- білім алушыларда өз халқының және Қазақстан Республикасының басқа да халықтарының дәстүрлеріне, мәдениеті мен тіліне құрметпен қарауды қалыптастыру.
- жеке шығармашылық қабілеттерін көрсету және дамыту үшін жағдай жасау;
- эстетикалық идеалдар мен құндылықтар, өзіндік эстетикалық ҚАЛАУЛАР туралы түсініктерді қалыптастыру және әртүрлі мәдениеттер мен дәуірлердің қолданыстағы эстетикалық стандарттарын игеру, мәдениет саласындағы жеке эстетикалық талғамдарды дамыту;
- отандық мәдениетке, қазақ әдебиетіне, театр мен кинематографқа қызығушылықты арттыру, көрермен мәдениетін тәрбиелеу үшін қосымша жағдайлар қалыптастыру.
Ұлттық тәрбие
- - тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этностары мен этникалық топтарының мәдениетіне құрметпен қарауға бағдарлау.
- - Республиканың тарихи орындарына "Мәдени мұра" экскурсиялық сапарларды ұйымдастыру және өткізу.
Отбасылық тәрбие
- ата-аналарға білім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен бала тәрбиесіне жауапкершілікті арттыру.
- ата-аналарға балалардың психологиялық, физиологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру мәселелері бойынша педагогикалық дәріс өткізу.
Экологиялық, еңбекке баулу және кәсіптік бағдар беру тәрбиесі
- оқушылардың еңбек адамына деген құрмет, жеке тұлға, қоғам және мемлекет үшін еңбек пен шығармашылықтың құндылығы туралы түсініктерін қалыптастыру;
- еңбек және шығармашылық қызмет әлеміндегі жеке қабілеттер мен қажеттіліктерді анықтау және дамыту процесі бар болашақ кәсіби оқыту мен іс-әрекетті таңдау процесіне байланысты құзыреттіліктерді қалыптастыру;
- жүзеге асырылатын жұмысқа және шығармашылық іс-әрекетке жауапкершілікпен қарауды тәрбиелей отырып, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және ұйымдастырушылық қабілеттерді, ұжымда жұмыс жасай білу қабілетін дамыту.
- табиғатқа, қоршаған ортаға деген құндылық қатынасты, аймақтың, елдің, планетаның табиғи ресурстарын игеру процесіне құрметпен қарауды қалыптастыру;
- қоршаған ортаны қорғауға бағытталған процестерде жалпы білім беретін оқу орындары студенттерінің көп өлшемді өзара әрекеттесу тәжірибесін дамыту үшін жағдайлар қалыптастыру.
Әдеби эстетикалық тәрбие
- оқушылардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге психологиялық және практикалық дайындығын қалыптастыру;
- оқытудың өзіндік стилін қалыптастыру, алған білімдерін жаңа жағдайларға ауыстыру білігін дамыту;
- үнемі өзгеріп отыратын әлемнің жағдайларына жылдам бейімделудің жалпы қабілетін қалыптастыру;
- оқушылардың интеллектуалды дамуына жағдай жасау; - танымдық мотивтерді дамыту;
- ойлау қызметінің дағдыларын дамыту;
- әр тұлғаның жеке-шығармашылық қабілеттерін дамыту;
- білімге деген тұрақты ұмтылысты қалыптастыру;
- білімді игеру барысында зияткерлік мәдениетті қалыптастыру;
- балаларды тілдік қарым-қатынас құралдарына үйрету;
- өзара іс-қимылдың вербалды емес және заттық тәсілдерін дамыту;
- тікелей, еркін қарым-қатынас пен эмоционалды жақындықтың қолайлы атмосферасын құру.
Зияткерлік, танымдық тәрбие
- оқушылардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге психологиялық және практикалық дайындығын қалыптастыру;
- оқытудың өзіндік стилін қалыптастыру, алған білімдерін жаңа жағдайларға ауыстыру білігін дамыту;
- үнемі өзгеріп отыратын әлемнің жағдайларына жылдам бейімделудің жалпы қабілетін қалыптастыру;
- оқушылардың интеллектуалды дамуына жағдай жасау; - танымдық мотивтерді дамыту;
- ойлау қызметінің дағдыларын дамыту;
- әр тұлғаның жеке-шығармашылық қабілеттерін дамыту;
- білімге деген тұрақты ұмтылысты қалыптастыру;
- білімді игеру барысында зияткерлік мәдениетті қалыптастыру;
- балаларды тілдік қарым-қатынас құралдарына үйрету;
- өзара іс-қимылдың вербалды емес және заттық тәсілдерін дамыту;
- тікелей, еркін қарым-қатынас пен эмоционалды жақындықтың қолайлы атмосферасын құру.
Салауатты өмір салты, денешынықтыру тәрбиесі
- білім алушылардың бойында салауатты өмір салты мәдениетін, дене денсаулығы туралы, рухани және адамгершілік денсаулықтың құндылығы туралы құнды түсініктерді қалыптастыру;
- білім алушылардың өз денсаулығын сақтау дағдыларын қалыптастыру, денсаулық сақтау технологияларын меңгеру;
- денешынықтыру мен спорттың құндылығы туралы идеяларды қалыптастыру, бұл әрекеттің адамның жеке басының дамуына, оқу процесіне және ересек өмірге әсерін түсіну.
Жалпы мектептік тәрбие іс-шаралары ON-LINE форматында өткізіледі
Мұрағат - 2020-2021 уч.г.
Файлды жүктеу.pdf