1-4 сыныптарда оқу пәндерін оқыту
Бастауыш білім негізгі жалпы білім алу үшін негіз болып табылады. Бастауыш білім беру процесінде баланың жеке басын жан-жақты психологиялық-медициналық-педагогикалық зерттеу жүзеге асырылады. Бастауыш сынып оқушыларында оқу іс-әрекеті,тәуелсіздік дағдылары қалыптасады. Жалпы және сөйлеуді дамыту, моториканың бұзылуын түзету, зияткерлік және эмоционалды-еріктік салалардағы ауытқулар, балалардың мінез-құлқы бойынша жұмыстар жүргізілуде.
Дайындық және 1-сыныптарда баллдық бағалар қойылмайды.
Оқушылардың оқудағы дамуының деңгейі ілгерілеуінің нәтижесі олардың өнімді қызметі, сөйлеу, жазбаша жұмыстар, суреттер талдау, ұсақ-түйектер негізінде анықталады
5 - 10 сыныптарда оқу пәндерін оқыту
Негізгі орта білім оқушылардың практикалық бағыты бар және олардың психофизикалық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін жалпы білім беру дайындығын қамтамасыз етеді. Әр түрлі еңбек түрлері бойынша дағдылар қалыптасады, алғашқы кәсіби-еңбек дайындығы жүзеге асырылады.
Тиісті материалдық-техникалық, бағдарламалық-әдістемелік және кадрлық жағдайлар болған кезде білім беру ұйымында кәсіби-еңбек даярлығы тереңдетілген 10-шы өндірістік сынып ұйымдастырылады.
І-бөлім оқушыларының білімін бақылаудың барлық түрлері (ауызша, жазбаша, практикалық) дәстүрлі бес балдық шкала бойынша бағаланады оқушыларды ынталандыру құралы ретінде ғана. Әр тоқсанның соңында І бөлім оқушыларына аралық бағалар шығарылады: ал тоқсандық белгілердің нәтижелері бойынша-жылдық бағалар."2" қорытынды бағасы қайта оқу жылы үшін себеп болып табылмайды. Ақыл-ойы бұзылған оқушылар екінші жылға қалмайды.
ІІ бөлім оқушыларын оқыту
Орташа ақыл-ойы бар білім алушылардың саны жеткілікті болғанда мектепте артта қалу арнайы сыныптары бар екінші бөлімді ашады бұл оқушылар үшін. Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды оқыту үлгілік оқу жоспарына сәйкес жүзеге асырылады және үлгілік оқу бағдарламалары негізінде жасалған жеке оқу ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған оқу бағдарламалары және оқушыны жан-жақты психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде сынып педагогы және психологиялық-педагогикалық қолдау мамандары. Жеке оқу бағдарламасы жарты жылға, оқу аяқталғаннан кейін жасалады оқытудың жеке бағдарламасын іске асыру уақытына талдау жүргізіледі әр оқушының жетістіктері және жеке оқу жоспары, келесі жартыжылдыққа арналған бағдарлама құрылады. Оқытудың мазмұнын, әдістерін, формаларын, дидактикалық әр оқушының жеке мүмкіндіктері және бақылау нәтижелеріне, оқу және жеке жетістіктеріне сай педагог өз бетінше таңдайды. Бағытталған қалыптастыру туралы оқу мазмұны: өзі туралы идеялар; тұрмыстық дағдылар және өмірді қолдау; әлем туралы қол жетімді идеялар және әлеуметтік және табиғи ортадағы бағдар; коммуникативті дағдылар; қол жетімді жұмыс қызметі; жалпы білім берудің қол жетімді білімі практикалық бағыты бар пәндер оқушылардың психофизикалық мүмкіндіктері.
Білім беру процесінде II бөлімде мектеп оқушыларының жетістіктерін бағалау кезінде,дараландыруға негіз болатын критериалды сипаттамалық бағалау
Еңбекке баулу және дене тәрбиесі
Еңбекке баулу жергілікті жағдайларға және психофизикалық дамудың, денсаулықтың, мүмкіндіктердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастырылады: ағаш және тігін ісі, қыш ісі (мүсіндеу). Кәсіптік-еңбекке оқыту бойынша сабақтар үшін 4-сыныптан бастап оқушылар екі топқа бөлінеді. Ақыл-ойы бұзылған балаларды мектепте оқыту еңбекке баулу емтиханымен аяқталады. Білім алушылар белгіленген тәртіппен бітіру емтихандарынан босатылуы мүмкін. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар өткізу кезінде сынып та екі топқа бөлінеді. Жазғы еңбек практикасы оқу жылы аяқталғаннан кейін және мектеп базасында әлеуметтік және психофизикалық әр оқушының ерекшеліктері. Өтудің мерзімі мен тәртібі практиканы мектептің педагогикалық кеңесі анықтайды. Түзету жұмысында адаптивті дене шынықтыру сабақтары үлкен рөл атқарады. Негізгі міндеттерді шешумен қатар - балалар денесінің денсаулығын нығайту және қатаю, дұрыс физикалық дамуды қамтамасыз ету, моторика мен дағдыларды үйрету - арнайы Мектептегі дене шынықтыру сабақтары физикалық дамудың кемшіліктері мен ақыл-ойы бұзылған оқушылардың моторикасының бұзылуын жеңу арқылы түзету міндеттерін шешеді.
Түзету жұмыстары
Психологиялық-педагогикалық қолдау мұғалімдері мен мамандарының жұмысы командалық тәсілді қолдана отырып жүзеге асырылады, мектеп директоры бекіткен актілер, нормативтік, жергілікті ережелермен реттеледі. Білім алушылар арнайы мектепте күннің бірінші және екінші жартысында үлгілік оқу жоспарының (түзету компоненті) тиісті бөлімінде бөлінген сағат шеңберінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мамандары өткізетін фронтальды, кіші топтық және жеке сабақтарда арнайы психологиялық-педагогикалық көмек алады.
Ақыл-ой кемістігі бар (жеңіл және орташа ақыл-ой кемістігі бар) білім алушыларға арналған түзету цикліндегі сабақтар мынадай міндеттерді шешеді::
Жеке және кіші топтық түзету сабақтарының ұзақтығы-20-25 минут. Кіші топтар сөйлеу және психофизикалық бірліктердің біркелкілігін ескере отырып жинақталады. Топ үшін емдік дене шынықтыру сабақтарына сәйкес жинақталады дәрігердің ұсыныстарын ескере отырып. Түзету пәндері бойынша жетістіктерді бағалау баллдардағы компоненттер қойылмайды, сипаттамалық сипатта болады
Элективті курстар
Элективті сабақтар мен элективті курстардың сағаттары пайдаланылуға болады: еңбекке баулу бейіні бойынша сабақтар, пәндерді оқу үшін жалпы білім беру циклын енгізу, жаңа пәндерді енгізу, қосымша оқу модульдері, арнайы курстар мен практикумдар, сабақтар, оқушылардың әлеуметтенуіне, даму кемшіліктерін жеңуге ықпал етеді, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
Үйде жеке оқыту
Жеке жоспар бойынша үйде оқыту-бұл білім алушының үй жағдайында алатын білім беру нысаны, ал оқу процесінің өзі арнайы оқу бағдарламалары негізінде жасалған жеке жоспарлар бойынша жүзеге асырылады. Үйде оқитындар мектептің тар мамандарымен кеңеседі және сабақтан тыс уақыттағы іс-шараларға ішінара тартылады.
Copyright © 2024 | Астана қаласы әкімдігінің «№2 Арнай мектеп» КММ